איך ניתן לשפר את האנגלית?

השפה האנגלית נמצאת סביבנו כל הזמן: בטלוויזיה, ברשתות החברתיות, ואפילו בין החברים. אז למה זה כל כך קשה לשפר את האנגלית? רובנו מדברים אנגלית ברמה בסיסית בלבד, אבל לא מצליחים להביא אותה לרמה גבוהה מספיק. זה יכול להקשות עלינו לא רק לעבור את המבחנים, אלא גם לבטא את עצמנו באופן מלא. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשפר את האנגלית.

 

למה חשוב לשפר את האנגלית?

בין אם אתם חולמים לנסוע לטיול ארוך בחו"ל או סתם צריכים לעבור את האנסין הבא בציון גבוה - שיפור הרמה של האנגלית שלכם הוא הכרחי ביותר. 

סיבות לשיפור האנגלית - מעבודה בהייטק ועד שיחת רחוב

כיום, לא מספיק לדעת משפטים פשוטים. כאשר אתם מדברים עם מישהו באנגלית, אתם צריכים להרגיש שאתם מסוגלים להביע את עצמכם ולהסביר בדיוק למה אתם מתכוונים. כיום, כל העולם עובד באנגלית. אפילו חברות ישראליות נוהגות לנהל את המערכות שלהן בשפה הבינלאומית, כדי להיות מסוגלות להעסיק גם עובדים מחו"ל. אז אם אתם לא רוצים לפספס הזדמנויות פז - כדאי שתתחילו לעבוד. 

 

איך לעבוד על האנגלית המדוברת?

התשובה הפשוטה ביותר לשאלה הזו היא פשוט לדבר. דברו באנגלית מתי שאתם רק יכולים - שיעורי אנגלית בבית הספר, חברים דוברי אנגלית, אפילו בבית לעצמכם. תרגול הוא מילת המפתח, ודיבור הוא כמובן התרגול הטוב ביותר. אל תפחדו לטעות - כי אם לא תטעו, לא תשתפרו.

איך לשפר את האנגלית

איך לעבוד על מיומנויות הקריאה והכתיבה?

ובכן, הדרך הטובה ביותר היא לקרוא כמה שיותר. אפשר לקרוא פוסטים ברשתות החברתיות, כתבות בעיתונים, פרקים מספרים, סיפורים קצרים ואפילו את האריזה של קופסת הקורנפלקס בזמן ארוחת הבוקר. פשוט קראו כמה שאתם מצליחים.

קריאה של כתוביות בסדרות

אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את יכולות הקריאה באנגלית היא צפייה בסדרות וסרטים באנגלית, כאשר הכתוביות מכוונות לאנגלית ולא לעברית. בהתחלה אתם כנראה לא תצליחו לקרוא את הכל, או לא תבינו חלק מהמילים - וזה בסדר. לאט לאט המיומנויות שלכם ישתפרו, אוצר המילים יתרחב, ואתם תגלו שאתם יכולים לקרוא בקלות ובזריזות רבה, כמעט כמו שאתם קוראים עברית. 

 

לשפר את האנגלית בכיף

בסופו של דבר, ללמוד שפה חדשה זה דבר די מהנה. כאשר לומדים שפה חדשה, נחשפים לא רק למילים עצמן אלא גם למשמעויות הדקות אשר עומדות מאחוריהן. אתם בעצם מגלים תרבות שלמה. אז קחו את זה בכיף ובקלות.

אנחנו ממליצים לראות כמה שיותר סדרות וסרטים גם מאנגליה וגם מארצות הברית. שימו לב שלא רק המבטא הוא שונה, אלא גם הביטויים והסלנג. זה מה שהופך כל מדינה למיוחדת בפני עצמה. אתם יכולים גם להאזין ללהקות ממדינות שונות אשר שרות בשפה האנגלית, לנסות לחזור אחרי המילים וללמוד אותן בעל פה.

 

לשפר את האנגלית עם אתר "בהצלחה בלימודים"

אנחנו באתר בהצלחה בלימודים נעזור לכם לשפר את האנגלית שלכם בקלות ובכיף. באתר שלנו תוכלו להוריד אנסינים ומבחנים לדוגמה, ולעשות אותם בבית בזמנכם הפנוי. ההמלצה שלנו היא לעשות דף אחד בכל יום או יומיים - כך שהשפה תתחיל לחלחל לכם לתוך המוח בהדרגה.

באתר יש דפי עבודה במגוון רמות - החל מבית הספר היסודי ועד כיתה ט', כך שכל אחד יוכל למצוא את מה שמתאים לו. בהצלחה!

 

מאמרים נוספים

בהצלחה - אתר המבחנים של ישראל

אתר בהצלחה הוקם בכדי לעזור לילדינו להצליח בלימודים ובבחינות המתקיימות בבתי הספר של מערכת החינוך בישראל וזאת ע”י אימון ותרגול של פתירת מבחנים באופן עצמאי כשלב מכין למבחנים בבתי הספר.