ללמוד עם מבחנים אונליין מבלי לצאת מהבית

אם אתם רוצים ללמוד בלי לצאת מהבית, הגעתם למקום הנכון. היום, כבר לא צריך להטריח את עצמכם וללכת עד הספרייה העירונית כדי למצוא חומרי לימוד (תאמינו או לא, פעם היו אנשים שעשו את זה). אתם יכולים פשוט לקרוא את הכל במחשב.

אבל מה עם דפי תרגול ומבחנים? איך הופכים את הלמידה ליעילה עד כמה שאפשר? אנחנו כאן כדי לפרט לכם את כל מה שצריך לדעת על למידה מהבית עם מבחנים אונליין. החרישה מתחילה כאן.

 

איך ללמוד עם מבחנים אונליין? 

לימוד עם מבחנים אונליין היא דרך אפקטיבית ביותר ללמידה. מה שאתם צריכים לעשות הוא לדמות מבחן אמיתי, כדי שתדעו איך אתם מגיבים ברגע האמת. בחרו מבחן אקראי מהאתר, שאתם לא מכירים את השאלות שלו, והקציבו את הזמן (אתם יכולים אפילו להשתמש בטיימר). 

כמה מבחני תרגול צריך לפתור בשבוע כדי לדעת שאתם מוכנים?

פתרו את המבחן בלי הפסקות, בדיוק כמו שקורה בכיתה. עשו זאת פעם ביום כדי להבין כמה התקדמתם בחומר. אתם יכולים להשוות בין המבחנים לאורך השבוע. אנחנו מבטיחים לכם שתצליחו לראות התקדמות משמעותית. 

 

למה לבחור ללמוד בלי לצאת מהבית?

ללמוד בלי לצאת מהבית זה הכי כיף והכי יעיל. קודם כל, אתם לא צריכים לבזבז זמן על הליכה, אוטובוסים, וכו'. שנית, בבית יש לכם את כל מה שאתם צריכים כדי ללמוד בנוחות: חטיפים טעימים במקרר, דפים ועפרונות, מחשב, ועוד. כמובן שתמיד אפשר לקחת את הדברים האלה למקום אחר, אבל אין מה לעשות - הבית תמיד יהיה המקום הכי נעים והכי נוח. 

ללמוד עם מבחנים אונליין מבלי לצאת מהבית

איפה אפשר למצוא חומרים ללמידה מהבית?

בגדול, אם אתם מחפשים חומרים לכיתות הנמוכות, תוכלו למצוא אותם בקלות באתר מבחנים לבית ספר יסודי. אם אתם מחפשים חומרים לכיתות של חטיבת הביניים, גם אותם תוכלו למצוא באתר "בהצלחה". חשוב לציין כי האתר מכיל מבחני תרגול בכל מקצוע ומקצוע: מתמטיקה, לשון, היסטוריה, אזרחות, אנגלית ועוד. 

איפה מוצאים חומרי לימוד באנגלית?

למידה למבחן באנגלית היא קצת שונה מלמידה למבחנים במקצועות אחרים. כדי ללמוד למבחן באנגלית, אתם ממש לא חייבים להיצמד רק לחומר "רשמי". אתם יכולים פשוט לקרוא ספרים, עיתונים, ואפילו פוסטים ברשתות החברתיות בכל נושא שעולה על דעתכם. בצורה זו, אתם גם גם תשפרו את האנגלית וגם תהנו על הדרך. 

זכרו שבסופו של דבר, העיקר במבחני האן סין הוא פשוט לקרוא את הטקסט כמו שצריך ולהבין מה מנסים להגיד לכם. אף אחד לא ישאל מה ההבדל בין פרזנט סימפל לפרזנט פרוגרסיב.

 

כמה שעות ביום כדאי ללמוד?

אין תשובה אחת לשאלה הזו. יש כאלה שמסוגלים להתרכז לאורך שבע-שמונה שעות ללא בעיה, ויש כאלה שארבע שעות זה בשבילם די והותר. בכל מקרה, חשוב מאוד להקפיד ולעשות הרבה הפסקות. במהלך ההפסקה מומלץ לצאת לסיבוב בחוץ או לעשות פעילות גופנית קלה כדי לרענן את הגוף ואת הראש. אל תתישו את עצמכם - זה לא יעזור, ורק יעלה את מפלס הלחץ שלפני המבחן עצמו.

 

למה כדאי להציא את המבחנים שלכם דווקא מאתר "בהצלחה"?

אתר "בהצלחה" הוא אתר המבחנים מהטובים והמקיפים בישראל.

תוכלו למצוא כאן עשרות מבחנים בכל מקצוע ולכל שכבת גיל, אשר יעזרו לכם להגיע מוכנים ולקבל ציון גבוה. אז שיהיה לכם בהצלחה!

 

מאמרים נוספים

בהצלחה - אתר המבחנים של ישראל

אתר בהצלחה הוקם בכדי לעזור לילדינו להצליח בלימודים ובבחינות המתקיימות בבתי הספר של מערכת החינוך בישראל וזאת ע”י אימון ותרגול של פתירת מבחנים באופן עצמאי כשלב מכין למבחנים בבתי הספר.