איך להתכונן לקראת השנה החדשה בבית הספר?

השנה החדשה בבית הספר כבר עוד רגע מתחילה, ויש הרבה מאוד הכנות שצריך לעשות. בגלל שאנחנו לא יכולים לסמוך על ההורים שידאגו בשבילנו להכל, הכנו מאמר שיעזור לכם לוודא שלא שכחתם שום דבר וגם ייתן לכם כמה רעיונות טובים שיהפכו את תחילת השנה שלכם למהנה ורגועה. מוכנים? בואו נתחיל!

 

רכשו את כל הספרים והמחברות מראש

כדי להגיע לשנה החדשה אתם צריכים ספרים, מחברות, עטים, עפרונות, קלמר, ועוד המון דברים קטנים שאי אפשר להסתדר בלעדיהם. הדבר שהכי פשוט לעשות הוא לקחת את ההורים לאחת מרשתות הסטוק, ופשוט לקנות הכל - ככה שתוכלו ללכת לבית הספר ביום הראשון בידיעה שיש לכם את כל מה שאתם צריכים. 

איפה לקנות ספרי לימוד?

ספרי לימוד עדיף לקנות תמיד יד שניה, אם הדבר מתאפשר. נכון, לפעמים צריך לקנות ספר חדש, אבל זכרו שיד שנייה זה גם יותר זול וגם הרבה יותר טוב לכדור הארץ. 

אתם בטח יודעים שחומר הגלם אשר ממנו עשויים ניירות, הוא עץ. ועל כדור הארץ כבר לא נשארו הרבה עצים. בקיצור - יד שניה זה יותר ירוק, וגם יותר מגניב. 

להתכונן לקראת השנה החדשה בבית הספר

השקיעו ביומן שנתי נוח שיעזור לכם לסדר את הזמן

יומן שנתי זה דבר חשוב, יעיל וגם שימושי. ביומן תוכלו לכתוב את כל מה שקורה בחיי היום יום שלכם: ימי הולדת של חברים מהכיתה, שיעורי בית, חוגים, מערכת שעות בבית הספר, עבודות, תורנויות בבית (שלא תשכחו להוריד את הזבל), מסיבות ומפגשים, ועוד ועוד.

למה חשוב שיהיה לוח זמנים מסודר?

לוח זמנים מסודר הוא הרגל חשוב לחיים עבור כל ילד וילדה. כשאתם יודעים בדיוק מה קורה בכל יום, אתם לא שוכחים שום דבר וגם יכולים להספיק הרבה יותר דברים. כמו שאומרים - היום קצר והמלאכה מרובה, אז למה לא לנצל כל רגע בחיים?

 

דאגו שיהיו לכם הרבה דפי תרגול בכל המקצועות 

דפי תרגול זה דבר חשוב ביותר עבור תהליך הלמידה שלכם. פתירה של הרבה מאוד דפי תרגול תעזור לכם להתרגל לצורה בה בנוי מבחן. בתור תלמידים, חשוב שתדעו שהמערכת לא בוחנת אך ורק את הידע והמיומנויות שלכם, אלא גם את ההיכרות שלכם עם הצורה שבה בנויות השאלות. דפי תרגול רבים תוכלו למצוא במקומות כמו אתר מבחנים לבית ספר יסודי, או בספריית בית הספר שלכם.

 

צרו קשר עם חברים 

בית הספר הוא לא רק מקום ללמידה, אלא גם מקום להתחבר עם עוד ילדים בגילכם ולרכוש חברויות חדשות. אם אתם כבר מכירים את הילדים שיהיו איתכם בכיתה, אתם יכולים להתקשר לכמה מהם ולהציע להיפגש עוד לפני תחילת השנה. אם אתם לא מכירים אותם עדיין, נסו לפגוש חברים חדשים במסגרות כמו חוגים, תנועות נוער, קייטנות וכו'. הרבה יותר כיף להגיע לבית הספר ביום הראשון לשנה, ולראות פנים מוכרות ומחייכות. 

 

להתכונן לשנה החדשה עם אתר בהצלחה

אתר בהצלחה הוא אחד הדברים הכי חשובים שיעזרו לכם לעבור את השנה בשלום וללמוד בצורה יעילה. באתר תוכלו למצוא דפי תרגול רבים בכל המקצועות, אשר בעזרתם תוכלו לתרגל את החומר שלמדתם בכיתה ולהגיע לכל בוחן או מבחן כשאתם מוכנים מא' ועד ת'.

איך עושים את זה? פשוט מאוד: חפשו באתר את דף התרגול שאתם צריכים על פי מקצוע ושכבת גיל, ותוכלו לבחור ולהוריד מתוך אפשרויות רבות. שיהיה לנו בהצלחה!

 

מאמרים נוספים

בהצלחה - אתר המבחנים של ישראל

אתר בהצלחה הוקם בכדי לעזור לילדינו להצליח בלימודים ובבחינות המתקיימות בבתי הספר של מערכת החינוך בישראל וזאת ע”י אימון ותרגול של פתירת מבחנים באופן עצמאי כשלב מכין למבחנים בבתי הספר.